Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP'ye Derinlemesine Gözatalım...
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP Nedir?
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP
işletmenizi uçtan uca yönetebileceğiniz, web tabanlı, hepsi bir arada modern bir
kurumsal kaynak planlama yazılımıdır.
İşletmenizi yönetirken ihtiyacınız olan Muhasebe/Finans, Tedarik
Zinciri, Satış ve Pazarlama, Depo Yönetimi, Servis Yönetimi, Proje Yönetimi,
Üretim Yönetimi (MPS & MRP), CRM, e-devlet çözümleri, Banka
Entegrasyonları, İş Akışları, İnsan Kaynakları ve Bordrolama süreçlerini içerisinde
barındırır.
Microsoft Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP ERP
içerisinde barındırdığı çözümler ile, işletmenizde yer alan farklı
disiplinlerin ilk günden iş birliği içerisinde çalışmasına yardımcı olur.
Microsoft Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP ERP
tanıdık Microsoft ürünleri olan Office, Power BI, Microsoft Teams, Power
Platform ile mükemmel bir uyum içerisinde çalışır. Microsoft eko sisteminde yer
alan tüm ürünler ile bu uyumlu çalışma işletmenizin tüm departmanlarının iş birliğini
yukarılara taşır, zamandan tasarruf etmenizi sağlar, maliyetlerinizi en aza
indirmenize yardımcı olur.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP açık
kodlu bir mimari ile donatılmıştır. Bu açık kod mimari, Microsoft Dynamics 365
Business Central ERP’a esnek bir alt yapı özelliği kazandırır. İşletmenizin
gelecekteki büyüme stratejilerine bağlı olarak oluşacak ihtiyaçlarınıza her
zaman bu açık kodlu mimari destek verir, Microsoft Dynamics 365 Business
Central ERP işinizle birlikte büyür, her zaman size uyumlu hale gelir.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP Nasıl Lisanslanıyor?
Satınalma (On-Prem)
Eğer Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP’ı satın almak ve kendi sunucularınızda barındırmak istiyorsanız tercih edebileceğiniz bir modeldir. Bu modelde Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP’ı satın alır, kendi sunucularınıza kurulum yaparsanız, verileriniz kendi sunucunuzda depolanır ve Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP’a kendi sunucunuz üzerinden bağlanıp çalışırsınız. Bu modelde her sene Microsoft’un belirlediği %16 ‘lık bir lisans yenileme ücreti bulunur.
Kiralama (Subscription)
Eğer Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP’ın ilk yatırım
maliyetini düşük tutmak ve aylık kiralama bedeli ödeyerek satın alma modelinde
olduğu gibi yine kendi sunucularınızda veya iş ortağının sunucusunda barındırarak kullanmak isterseniz
Subscription modelini tercih edebilirsiniz. Bu model aslında yukarıda tarif
ettiğimiz satınalma modelinin aylık kiralama seçeneği gibidir, veriler yine
müşterinin tercih edeceği sunucu üzerinde barındırılır. Bu modelde aylık kira
bedeli ödendiği için yıllık bir lisans yenileme ücreti ödenmez.
Kiralama (Saas)
Eğer Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP’ı bir
kurulum yapmadan doğrudan Microsoft Azure üzerinde bir hizmet olarak kiralayıp
kullanmak isterseniz tercih edebileceğiniz bir modeldir. Bu modelde işletim
sistemi, virüs tarama uygulamaları, veritabanı lisanları gibi süreçler ile
uğraşmak zorunda kalmazsınız. İşletmenizin büyüme süreçlerinde çok rahat
ölçeklendirebilir, Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP üzerindeki
kullanıcı sayılarını artırıp azaltabilirsiniz. Bu nedenle esnek bir modeldir.
Kiralamaya devam ettiğiniz sürece aylık kiralama bedellerini ödersiniz, sunucu
ve alt yapı işlerliyle uğraşmaktan kurtulursunuz. Bu model için de yıllık bir
lisans yenileme ücreti ödenmez.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP İçerisinde Hangi Paketler Var?
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP Esentials ve
Premium olmak üzere iki ayrı çözüm paketi ile geliyor. İşletmenizin ihtiyacına
göre bu iki paketten birini tercih edebiliyorsunuz. İki paket arasındaki temel
ayrım Üretim Yönetimi ile Servis Yönetimi modülleri. Eğer işletmenizde Üretim
Modülünü veya Servis Modülünü kullanmak isterseniz Premium paketin tercih
edilmesi gerekiyor. Eğer bu iki disiplin sizin işletmenizde yoksa Esentials
paketi tercih edebilirsiniz.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP Esentials Paket Özellikleri
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP Esentials paketi
Muhasebe / Finans, Tedarik Zinciri, CRM, Satış ve Pazarlama, Depo / Envanter Yönetimi,
Proje Yönetimi süreçlerini destekleyen özellikleri içerisinde barındırır. Detay
paket özellikleri aşağıdaki gibidir.
|
Finans Yönetimi |
|
||||
|
Hesap Planı |
|
|
Sabit Kıymet |
Elektronik
Ödeme * |
|
Maliyet Dağıtım |
|
Sabit Kıymet
Sigortaları |
Banka Hesabı Mutabakatı |
|
||
|
Bütçe |
|
|
Sabit Kıymet Bakım |
Ödeme
İşlemleri |
|
Hesap Tablosu |
|
Sabit Kıymet
Amortisman Dağıtımı |
Nakit Akış Tahmini |
|
||
|
Konsilidasyon |
|
|
Yeniden Sınıflandırma |
Boyutlar |
|
Temel XBRL |
|
Banka Hesapları
Yönetimi |
Ertelemeler |
|
||
|
Log Takibi |
|
|
Çek / Senet |
Çoklu
Döviz Kullanımı |
|
|
|
|
|
İleri Finans Yönetimi |
|
|
Sorumluluk Merkezi |
|
Şirketlerarası
Veri Aktarımı |
Maliyet Muhasebesi |
|
||
|
|
|
|
Müşteri İlişkileri Yönetimi |
|
|
Potansiyel Müşteri Yönetimi |
|
Dynamics 365 for
Sales and Dynamics 365 for Customer Service Entegrasyonu |
|
|||
Görev Yönetimi |
|
Fırsat Yönetimi |
Kampanya Yönetimi |
|
||
Outlook İstemci Entegrasyonu |
|
Etkileşim ve
Doküman Takibi |
İş İlişkileriYönetimi |
|
||
Potansiyel Müşteri Sınıflama |
|
E-posta Loglama |
Uyarılar |
|
||
|
|
|
|
Proje
Yönetimi |
|
|
Kaynaklar |
|
Tahminleme |
Zaman Cetvelleri |
|
||
Kapasite Yönetimi |
|
Görev / Adım
Yönetimi |
Kullanıcı
Görevleri |
|
||
Çoklu Maliyet Yönetimi |
|
Projeler |
|
|
||
|
|
|
|
Tedarik Zinciri Yönetimi |
|
|
Temel Alacaklar |
|
Talep Yönetimi |
Stok Çapraz Referansları |
|
||
|
Satış Faturalama |
|
|
Alternatif
Sipariş Adresleri |
Stoksuz
Maddeler |
|
Satış Siparişi Yönetimi |
|
Satınalma İade Siparişi Yönetimi |
Stok İzleme / Seri Lot |
|
||
|
Satış Fatura İskontoları |
|
|
Satınalma Satır
İskontoları |
Stok
Ek Giderler / Navlun, Nakliye v.b |
|
Alternatif Sevkiyat Adresleri |
|
Satınalma Fiyat Listeleri |
Depo Gözü |
|
||
|
Sevkiyat Acentaları |
|
|
Doğrudan Sevkiyat |
Ambar
Çekme |
|
Satış İade Siparişleri Yönetimi |
|
Satış / Satınalma Ekibi |
Analiz Raporları |
|
||
|
Satış Satır İskontoları |
|
|
Envanter Yönetimi |
Stok
Bütçesi |
|
Satış Fiyat Listesi |
|
Çoklu Depo |
İş Akışı |
|
||
|
Satış
Vergisi / KDV * |
|
|
Doküman Takibi,
Doküman tarama ve OCR Doküman Yönetimi, |
|
|
|
|
|
Doküman Yakalama ve OCR |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Temel Ödemeler |
|
Alternatif Satıcı |
E-servisler |
|
||
|
Satınalma Faturalama |
|
|
Montaj Uretim
Yönetimi |
Stok
Kategorileri |
|
Satınalma Siparişi Yönetimi |
|
Depo Transferleri |
Stok Ek Özellikler |
|
||
|
Satınalma Fatura İskontoları |
|
|
Stok İkamesi |
Stok
Tutma Birimi |
|
|
|
|
|
İnsan Kaynakları |
|
|
|
Temel İnsan Kaynakları |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Depo
Yönetimi |
|
|
|
Sipariş Taahhüdü |
|
|
Yerine Koyma |
Depo
Yönetimi Sistemi |
|
Takvimler |
|
Depo Teslim Alma |
Dahili Çekme ve Yerine Koymalar |
|
||
|
Kampanya Fiyatlama |
|
|
Depo Sevkiyat |
Otomatik
Veri Toplama |
|
Döngü Sayımı |
|
Standart Maliyet
Çalışma Sayfası |
Depo Gözü Kurulum |
|
||
|
|
|
|
Diğer
Özellikler |
|
|
|
Sınırsız Şirket Takibi |
|
|
Proje Sırası |
Word
veya Doküman İçerisinde Raporlama |
|
Çoklu Para Birimi |
|
Neden Kodları |
Kullanıcı Yönetimi |
|
||
|
Intrastat |
|
|
Genişletilmiş Açıklamalar |
|
|
Dahili Power BI |
|
|
|
|
||
*Ulkeyle bağlantılı olarak bu özellik değişkenlik
gösterebilir. |
|
|
|
|
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP Premium Paket Özellikleri
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP Premium paketi,
Esentials paketin tamamını içerir, ek olarak üzerine Üretim ve Servis Yönetimi
modülleri dahil olur. Detay paket
özellikleri aşağıdaki gibidir.
Servis Modülü |
||
Servis
Siparişi Yönetimi |
Servis
Maddesi Yönetimi |
Servis
Planlama ve Dağıtma |
Servis Fiyat Listesi |
Servis Sözleşme Yönetimi |
|
|
Üretim |
|
Uretim
Yönetimi |
Temel
Tedarik Planlama |
Sonlu
Kapasite |
Urün Ağacı |
Talep Tahminleme |
Satış ve Envanter Tahmini |
Versiyon
Yönetimi |
Kapasite
Planlama |
Çevik
Uretim |
Makine Merkezi |
|
|
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP İşinizi Yönetmenize Nasıl Yardımcı Olur?
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP işletmenizdeki
tüm süreçleri bir araya toplayan çevik bir kurumsal kaynak planlama
yazılımıdır. İşletmenizdeki tüm süreçleri bir araya toplar, bu sayede
çalışanlarınızın iş birliği içerisinde çalışmalarına yardımcı olursunuz.
Gelin birlikte Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP
işinizi daha kolay yönetmenize nasıl yardımcı oluyor beraber inceleyelim.
Mali Sisteminizden ne kadar memnunsunuz?
Eğer siz de mevcut mali sisteminizden sadece yasal kurumlar
ile olan ilişkilerinizi yönetecek detayda bilgiler alıyorsanız işletmenizde yönetim
muhasebesinden bahsetmek mümkün değildir. Büyüyen işletmeler genellikle artan
iş hacimleri, diğer iş kolları ile entegre çalışamayan, raporlama eksiliği
bulunan mevcut sistemleri ile her zaman sorun yaşarlar.
İşletmeler büyüme ile birlikte ölçeklenebilirlik, mobilite,
veri güvenliği konularında sorun yaşamaya başlarlar. Mevcut sistemlerinde
standart bir kullanım yaparlar, birden fazla sistem kullandıkları için aynı
veriler farklı sistemlere tekrar tekrar girilir, yönetilemeyen işlemler için
Excel tablolarında veriler hazırlanır, raporlanmaya çalışılır, yapılan
raporlama karmaşıktır ve işletmeniz hakkında yeterli bilgiyi sağlamaz. Mevcut
sistemde güvenli bir iş akış kurgusu ve denetim izinlerinin olmaması
işletmelerin yönetilmesinde ciddi sıkıntılar doğurur.
Tüm Süreçleriniz İçin Tek Bir Kurulum Yeter
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP Muhasebe /
Finans, Tedarik Zinciri, Proje Yönetimi, CRM, Satış ve Pazarlama, Servis
Yönetimi, Üretim Yönetimi ve tüm bu modülleri kapsayan Raporlama ve Analiz
araçları ile, tüm süreçlerinizi uçtan uca kontrol edip tek bir uygulamada yönetmenize
yardım eder.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP, bankacılık, CRM
veya sektörünüze uygun diğer uygulamalar ile teknolojik alt yapısı sayesinde bağlantılı
çalışır.
Artık muhasebe süreçleriniz için ayrı bir uygulama,
operasyonel süreçleriniz için ayrı uygulama kullanma devri sona erdi. Microsoft
Dynamics 365 Business Central ERP tüm süreçlerinizi bir arada yönetebileceğiniz
eşsiz bir iş uygulama yazılımı sunar.
İşinize her yerden bağlanın, nasıl mı?
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP modern bir
kaynak planlama yazılımı olduğunu her alanda hissettiriyor. Microsoft Dynamics
365 Business Central ERP’ın tüm özelliklerine masaüstü, tablet ve cep telefonu
üzerinden kolayca ulaşırsınız.
Platform bağımsız çalışma yeteneği ile Android veya IOS
mobil işletim sistemlerinin mağazalarından indireceğiniz Microsoft Dynamics 365
Business Central ERP appleri ile güvenli bir şekilde Microsoft Dynamics 365
Business Central ERP’ı deneyimleyebilirsiniz.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP tamamen web
tabanlı olarak tasarlanmıştır, masaüstü bir uygulamaya ihtiyaç duymadan
doğrudan internet tarayıcı üzerinden sunucu adresini yazarak Microsoft Dynamics
365 Business Central ERP’a bağlanırsınız. Bu teknolojik alt yapı özellikle çok
kullanıcı sistemlerde bilgisayarlarda yaşanan sorunlar nedeniyle her defasında
kurulum yapma derdini ortadan kaldırır, IT ekiplerinin daha kaliteli işlere
vakit ayırmalarına yardımcı olur. Kullanıcılar internete bağlı oldukları her
yerden ve istedikleri her cihazdan işlerine her zaman bağlı kalırlar.
Microsoft Ofis içerisinden Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP’a Erişin.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP Microsoft eko
sisteminde yer alan diğer çözümler ile sıkı bir entegrasyon içerisindedir. Ofis
ailesi içerisinde yer alan Outlook işletmelerde yer alan haberleşmenin kalbinde
yer alır. Microsoft Word ile ihtiyacımız olan tüm yazışmaları hazırlar şirket
içinde veya tedarikçilerimiz/müşterilerimiz ile paylaşırız. Microsoft Excel hem
verilerimizi tuttuğumuz bir tablolama ve hesaplama aracı, hem de girdiğimiz
verileri görselleştirmeye yarayan bir raporlama aracı olarak çalışır. Microsoft
Dynamics 365 Business Central ERP bu üç ürünle entegre olarak çalışır.
Microsoft Outlook içerisindeyken müşterileri ve
tedarikçilerinizin bilgilerine ulaşabilir, bakiye durumlarını
sorgulayabilirsiniz. Müşterilerinize teklifler oluşturabilir, teklifleri müşterileriniz
ile paylaşabilir, müşterilerinizden gelen siparişleri işleme alabilirsiniz.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP içerisindeki verileri bir tuş ile Microsoft Excel’e gönderebilir, bu bilgiler ile Excel üzerinde hesaplama yaptırabilir veya Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP’a doğrudan erişimi olmayan ekip arkadaşlarınızla veya müşteri/tedarikçileriniz ile paylaşabilirsiniz.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP verilerini
doğrudan Microsoft Excel ‘e yayınlayıp, Excel üzerinde yeniden düzenleyip
tekrar Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP’a gönderebilirsiniz. Örneğin
Müşteri kartlarında yer alan Şehir alanını doldurmayı atladınız, sonrasında
yüzlerce kartın tek tek içerisine girip şehir bilgisi girmek can sıkıcı
olabilir. Bu noktada Müşteri verinizi Microsoft Excel’e yayınlayıp, Microsoft
Excel’de düzenledikten sonra tekrar Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP’a
gönderip pratik bir şekilde verilerinizi güncelleyebilirsiniz.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP’da İş Akışlarını Kullanın
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP dahili olarak, belgelerde ve kartlarda kullanabileceğiniz bir iş akış kurgusunu desteklemektedir.
Siparişler, Faturalar, Ödeme Talepleri, Müşteri, Satıcı ve
Stok Kartları gibi veri girişi yapılan belge ve kartlarda tercihinize göre iş
akışı tanımlamanıza ve bir rota dahilinde onaya gönderilmesine yardımcı olur.
Eğer işletmenizde belgelerin iş akışı silsilesi ile onaylandıktan sonra kayıt
edilmesini istiyorsanız size çok yardımcı olacak araç dahili iş akış
kurgularıdır. Belgelerin üzerine kurgulayacağınız İş akışları sayesinde onaysız
belgelerin Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP’a kayıt edilmesini
engeller, verilerinizin doğru ve güvenli bir şekilde kayıt edilmesini sağlarsınız.
Satış & Pazarlama Süreçlerinizi Akıllıca Yönetin, Müşteri Hizmetlerinizi En Üst Seviyeye Çıkarın.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP dahili CRM
çözümüyle birlikte gelmektedir. Kullanıcılarınıza özel hazırlanmış özel
panolar, çok boyutlu raporları kullanarak doğru fırsatlara odaklanın. CRM
uygulaması ile her zaman satış performanslarını izleyin, ekibinizi iş birliği
içerisinde yönetin.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP içerisinde yer
alan Servis Yönetim modülü, üretimini veya satışını yaptığınız ürünlerinizin
satış sonrası destek hizmetlerini detaylı olarak yönetmeniz için
hazırlanmıştır. Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP Servis Yönetim
uygulaması ile şirket için kaynaklarınızı daha etkin bir şekilde yönetin,
servis görevlerini planlayın, kaynaklarınıza atayın, iş yüklerini analiz ederek
müşterilerinize verdiğiniz hizmeti üst seviyeye çıkarın. Garanti sürelerini
takip edin, garanti dışı işlemlerde sipariş ve faturalama süreçlerini yönetin.
Çalışanlarınızı Her Zaman En İyi Sonuçlara Yönlendirin.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP şirket içi iş
birliğinizi en üst seviyeye taşımak için gerekli araçlar ile donatılmıştır. Microsoft
Dynamics 365 Business Central ERP içerisinde hazır panolar ile satış
tahminlerinizi, güncel stok miktarlarını analiz edin, hangi tarihlerde
satınalma yapacağınıza karar verin.
Satıcı/müşteri bakiyelerini, iskontoları, vadesi geçen
hareketlere ait borçları / alacakları gözlemleyin. İşletme bütçelerinizi Microsoft
Dynamics 365 Business Central ERP içerisinde tanımlayın, gerçekleşmeleri
gözlemleyin. Müşterilerinize satış yaparken Azure makine öğrenimi ile
müşterinizin geçmiş ödemelerini analiz ederek yapacağınız satışın zamanında
ödenip ödenmeyeceğine dair öngörülere erişin.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP ile
işletmenizdeki tüm kaynaklar hakkında gerçek zamanlı verilere ulaşın, kaynak
kullanımlarını analiz edin ve işletmeniz için doğru kararlar alın.
İhtiyaçlarınıza göre uyarlayın, hızlı ve güvenli çalışın.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP açık kod yapısı
ile işletmenize özgü iş süreçlerinin kolayca tasarlanmasına yardımcı olur. Açık
kod yapısı varolan özelliklerin değiştirilmesine, düzenlenmesine yardımcı
olurken, aynı zamanda işletmenizin gereksinim duyduğu yeni özelliklerin
sıfırdan geliştirilmesine destek olur.
Kullanıcılar Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP
üzerinde kendi kullanım alanlarını sürükle bırak teknolojisi ile yeniden
tasarlayabilirler. Alanların yerlerini değiştirebilir, istenmeyen sütunları
gizleyebilir, grup isimlerini değiştirebilir, menü adımlarının yerlerini
değiştirerek kendilerine özgü hızlı çalışabilecekleri bir çalışma alanı
oluştururlar.
İşinize Özgü Geliştirmelere AppSource Üzerinden Ulaşın.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP 2700 iş ortağı
ile sektöre özel geliştirmeler üretmeye devam ediyor. İş ortaklarının
geliştirdiği çözümlere Microsoft App Source üzerinden ulaşabilir, sektörünüze
uygun çözümlere App Source üzerinden ulaşabilirsiniz.
App Source Microsoft’un Dynamics 365 iş ailesi için üretilen
tüm çözümleri bir arada bulunduran portal aracı. Bu portal üzerinden
sektörünüze özgü çözümleri bulup Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP
üzerinde kullanabilirsiniz.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP İle Tümleşik İş Zekası Power BI Birlikte Kullanın
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP, iş zekası
çözümü Power BI tümleşik bir şekilde hizmet sunar. Microsoft Dynamics 365
Business Central ERP verilerine Power BI üzerinden erişin. Power BI, Microsoft
Dynamics 365 Business Central ERP verilerini alır, bu verilere baz alarak
panolar ve raporlar oluşturmanızı olanak tanır.
Power BI, Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP
içerisinde yer alan raporlara esnek bir alternatif sunarak, görselleştirmeyi
ayrıntılı şekilde incelemenize ve özelleştirmenize yardımcı olur. Power BI, Microsoft
Dynamics 365 Business Central ERP içerisindeki farklı şirketlerinizin
verilerini birleştirmenize, verileri görselleştirmenize raporlamanıza yardımcı
olur.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP içerisine, Power
BI içerisinde hazırlanmış raporlarınızı ekleyebilirsiniz, bu sayede artık
raporlarınıza Power BI’a gitmeden Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP
Rol Merkezinden erişebilirsiniz.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP ve Microsoft Teams İle İşletmenizde İş Birliğini En İyi Seviyeye Getirin
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP ve Microsoft
Teams işletmelerin şirket içi iş birliğini artırmak için güçlerini birleştirdi.
Microsoft Teams içerisinde Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP
eklentisini ekleyerek Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP verilerine
ulaşabilirsiniz.
Şirket içi toplantılarınızı yaparken konu üzerinde çalıştığınız
verilere Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP’ dan erişebilir, iş
arkadaşlarınızla paylaşabilirsiniz.
Teams içerisindeyken, Microsoft Dynamics 365 Business
Central ERP’da yer alan Müşteriler, Satıcılar ve İlgili Kişilerinizi
arayabilirsiniz. Bulduğunuz kartlar üzerinde daha önce yapılmış olan
görüşmelere, belgelere ve detay bilgilere ulaşabilirsiniz. Eriştiğiniz kartlara
ait bilgileri Teams üzerinde paylaşıp katılımcıların ilgili kişi hakkında
bilgileri görmesini sağlayabilirsiniz.
Teams toplantısında herhangi bir ürün, müşteri, satıcı,
sabit kıymet hakkında mı görüşüyorsunuz ? Bu kartlara ait bağlantıları Microsoft
Dynamics 365 Business Central ERP’dan kopyalayıp Teams’e yapıştırarak toplantı
katılımcılarının ilgili bağlantı hakkında detay bilgiye ulaşmasını sağlarsınız.
Teams üzerinde toplantıdayken üzerinde konuştuğunuz bir iş
için Fırsat Kartı tanımlayabilirsiniz, artık toplantı anında Business Central’a
gitmeden doğrudan Teams üzerinden fırsat kartı oluşturabiliyorsunuz.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP İşinize Nasıl Değer Katar?
Eğer sizde işiniz büyüdükçe, ihtiyaçlarınıza cevap verecek bir ERP arayışı içerisindeyseniz doğru yerdesiniz. Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP işletmenizdeki tüm süreçlerinizi yönetebileceğiniz hepsi bir arada çözümler sunar.
Dynamics 365 Business
Central ile daha hızlı, daha verimli olmanız mümkün. Microsoft Dynamics 365
Business Central ERP sunduğu kolay veri giriş ekranları ile kullanıcıların
işlerini daha hızlı yapmalarına ve daha verimli çalışmalarına yardımcı olur.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP İşletmeniz Büyüdükçe Size Uyum Sağlayan ERP
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP siz neredeyseniz her zaman yanınızda. İster şirket içi bir kurulum, isterseniz bulut üzerinde bir kurulum tercih edin. İnternete bağlı olduğunuz her yerden Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP’a bağlanabilirsiniz. Windows, Android ve iOS cihazlarında masaüstü, tablet veya mobil cihazlardan Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP’ın yeteneklerine her yerden erişin.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP ister şirket
için kurulum, isterseniz Microsoft Azure üzerinde Saas yöntemiyle
kullanabilirsiniz. Tercihinize göre satınalma yapabilir veya aylık kiralama
ücreti ile ilk yatırım maliyetinizi en aza indirirsiniz. Microsoft Dynamics 365
Business Central ERP’ı hangi yöntem ile kullanmayı tercih edersiniz?
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP, Microsoft Azure
platformu üzerinde yer alan IOT, Makine öğrenimi, karma gerçeklik teknolojileri
ile entegre çalışır. Dynamics 365 Busimness Central Bu modern teknolojiler ile
Pazar dinamiklerine uyum sağlamanıza yardımcı olur. İşletmeniz büyürken Azure
teknolojileri ile ölçeklenebilir bir yapı oluşturmanıza yardımcı olur.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP ile İşletmenize Ait
Derinlemesine Bilgi Sahibi Olun.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP ile Süreçlerinizi Yönetin, Daha İyiye Erişmek İzin Süreçlerinizi Optimize Edin.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP geçmiş
verilerinizi dikkate alarak kullanıcılara gerçek zamanlı öneriler sunar. Bir
satış eyleminde faturayı keseceğiniz müşterinizin geçmiş ödeme performansını
kontrol ederek mevcut yeni faturayı hangi vadede ödeyeceğini söyleyebilir.
Stoğu azalan ürünleriniz için geçmiş dönemleri kontrol ederek ne kadar alım
yapmanız gerektiği konusunda öneriler sunabilir.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP geçmiş
verilerinizden elde ettiği öneriler ile çalışanlarınızı doğru iş akışlarına
yönlendirir, verimliliği en üst düzeye çıkarır.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP ile İş Akışlarınızı Yönetin
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP gelişmiş bir iş
akış yönetimiyle birlikte gelir. Faturalar, Siparişler, Teklifler, Müşteri /
Satıcı, Stok kartı gibi pek çok belge ve kartı bir iş akışı ile onaya gönderip
yönetebilirsiniz. İş Akışları sayesinde veriler onaylandıktan sonra kaydedilir
ve hatalı veri girişlerinin önüne geçilmiş olur.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP ile Microsoft 365 Office’le Ahenkle Çalışın.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP Microsoft’un
diğer teknolojileri güçlü bir entegrasyon içerisindedir. Microsoft Dynamics 365
Business Central ERP ile, tekliften nakde, iş akışı gibi müşteri ve çalışan
deneyimlerini iyileştirmek için iş verilerinizi Microsoft Outlook ve Excel gibi
üretkenlik araçlarıyla bağlayın. Tekliflerinizi Outlook içerisinden yönetin,
verilerinizi Excel ile düzenleyin.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP ile Finansal Verilerin Kontrolünü Elinize Alın
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP modern Finans
Yönetim araçları ile bütçe ve nakit akışlarınızı yönetin. Müşterileriniz için
geç-ödeme tahminlerini öğrenin, vade sürelerini kısaltın. Banka mutabakatlarını
yönetin, Sabit Kıymetlerinizi bütçeleyin, amortismanları kayıt altına alın.
Projelere ait bütçelene ve gerçekleşen aşamalarını analiz edin. İşletmeniz
hakkında doğru kararlar verin.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP ile İşletmenizi Global Pazarlara Açın
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP çoklu coğrafyada
yer alan şirketlerinizi kolayca yönetir. Microsoft Dynamics 365 Business
Central ERP 55 farklı ülkede ilgili ülkelerin yerel dili ve yerel mevzuatı ile
çalışır. Bu sayede ülke dışında yer alan şirketleriniz diğer ülke mevzuatlarına
uyumlu çalışır, bu konuda endişe etmenize herek kalmaz.
Çoklu şirketleriniz arasında Intercompany ve konsolidasyon
özellikleri ile veri akışını kolaylaştırabilir, şirket verilerinizi
birleştirerek grubunuz için mali görünürlüğü en üst düzeye çıkarırsınız.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP ile Yılsonu İşlemlerinizi Hızlandırın Raporlamayı Öne Çıkarın
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP, Finansal
süreçlerinizde yer alan dönemsel faaliyetlerinizi otomatikleştirir. Stok
maliyetlerinin hesaplanması, muhasebeleştirilmesi, ay sonu stok dönemlerinin
kapatılması doğru ve hızlıca gerçekleştirilir.
Türkiye mevzuatına uygun KDV raporları, Maliyet Hesaplarının
Yansıtılması, Gelir Tablosu hesaplarının kapatılması ve kapanış açılış
işlemleri otomatik olarak oluşturulur.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP ile Finansal Performansınızı İzleyin.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP ile gerçek
zamanlı nakit akışınızı yönetmek, eğilimleri analiz etmek ve işinizi planlamak
için yerleşik Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP raporlarını kullanın.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP içerisindeki sınırsız boyut
tanımları ile mali verilerinizi detaylı analiz edin. Microsoft Power BI ile
finansal verilerinize ulaşın, işletmenizi Power BI görsel raporları ile
derinlemesine yönetin.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP ile Daha Karlı Kararlar Alın.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP ile doğru iç
görüler elde etmek ve güvenle finansal kararlar almak için, Muhasebe / Finans,
Satınalma, Satış ve Pazarlama, Envanter, Proje Yönetimi, Üretim, süreçlerindeki
yerleşik raporları, rol merkezlerinde yer alan panoları ve Power BI raporlarını
bir arada kullanın.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP ile Potansiyel Müşterilerinize Daha Yakından Bakın
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP dahili CRM
çözümü beraber gelmektedir. Potansiyel müşteriler, fırsatlar, satış döngüleri,
müşteri görüşmeleri gibi CRM süreçlerini Microsoft Dynamics 365 Business
Central ERP’da yönetin.
Satış döngünüz boyunca potansiyel müşterileriniz ile olan görüşmeleri, yazışmaları etkileşim olarak kayıt edin, potansiyel müşterilerinizi sürekli takipte kalın. Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP ile en iyi satış, çapraz satış ve yenileme fırsatları hakkında bilgiler alın.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP ile Satış Fiyatlarını, İskontoları, Müşteri Gruplarını Yönetin.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP Satış ve
Pazarlama modülü içerisinde yer alan satış fiyatları, iskonto tanımları,
müşteri ve madde iskonto grupları esnek fiyatlandırma yapıları oluşturmanızda
her zaman yardımcınızdır.
Müşterilerinizi farklı gruplara ayırabilir, her grup için
farklı fiyatlar ve iskontolar belirleyebilirsiniz. Bu sayede müşterilerinize
sunduğunuz avantajları segmentlere ayırarak daha iyi bir müşteri deneyimi
oluşturursunuz.
Müşteri sözleşmeleri ile, Fiyatlar, indirimler, teslimat
tarihleri, ürün kullanılabilirliği ve sipariş karşılama durumu hakkındaki
ayrıntılara hızlı bir şekilde ulaşır, sözleşmelerinizi yönetirsiniz.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP ile Müşterilerinize Olağanüstü Servis Hizmeti Sunun
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP Satış ve
Pazarlama modülü, doğrudan Servis Yönetim modülü ile entegre bir şekilde
çalışır. Satışını yaptığınız ürünler doğrudan Servis Yönetim modülüne aktarılır,
aktarılan ürünlere servis hizmeti sunmaya başlarsınız. Satış ve Servis
departmanı çalışanlarınız ortak veri havuzunda müşterilerden gelen sorulara
hızlı bir şekilde yanıt verir.
Servis hizmeti vereceğiniz ürünler için garanti sürelerini
yönetin, işçilik bedellerini tanımlayın müşterilerinizden gelen ürünlerin parça
değişim süreçlerini yönetin. Garanti dışı hizmetleri otomatik olarak
faturalandırın.
Servis departmanı çalışanlarınıza servis iş emirlerini
atayın, servis planlamalarını yönetin. Müşterileriniz ile yaptığınız bakım
sözleşmelerini tanımlayın, bakım işlemlerini yönetin, bakım faturalarını
oluşturun, müşteri sadakatini en üst düzeye çıkarın.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP ile Projelerinizi Yönetin
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP ile
projelerinizi bütçeleyin, kaynaklarınızı planlayın, gerçekleşmeleri kayıt
altına alın. Zaman çizelgeleri ve gelişmiş maliyet yönetim raporlarını
kullanarak proje karlılığını en üst seviyeye çıkarın.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP ile proje
gelirlerinizi planlayın, gerçek maliyetler ile müşteri faturalarınızı otomatik
oluşturun, gelir gerçekleşmelerini takip edin.
Projelerinizin durumu, karlılık ve kaynak kullanımların
hakkında gerçek zamanlı panolarla projeleri iş zekasını kullanarak yönetin.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP ile Tedarik Zincirinizi Optimize Edin
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP Tedarik Zinciri
yönetimi ile tedarikçileriniz ile daha yakın ilişkiler kurun, tedarikçilerden
gelen teklifleri değerlendirin, en uygun teklifleri siparişlere dönüştürün.
Tedarik zinciri yönetimini iş akışları ile kontrol altına alın, onaylar ile iç
ve dış tedarik zinciri politikalarına uyum sağlayın.
Stok kartlarınızı farklı maliyet yöntemleri belirleyebilir,
stok devir hızı ile elde bulundurduğunuz stok miktarlarını kontrol edin.
Stoklarınızı depolar arasında transfer edin, depolarınızı en optimum düzeyde
yönetin.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP’da otomatik olarak
satın alma siparişleri oluşturmak için yerleşik zeka, satış tahminleri ve
beklenen stok bitimlerini kullanarak fiili, talebe ve kullanılabilirliğe dayalı
olarak envanterinizi yönetin.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP ile Depo Yönetimi
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP ile depo
yönetimini optimize edin, depolama tesislerinizdeki organizasyonu iyileştirin.
Deponuzun düzenini yansıtacak Alan, Göz ve Rafları ayarlayın. Microsoft
Dynamics 365 Business Central ERP ile stokların türüne, boyutuna ve depo
kapasitesine göre en iyi yerleşimi belirlemek için bir şablon kullanın, depo
alımlarını ve kapasiteyi yönetmeyi kolaylaştırın.
Depo alanlarını ve depodan çekme işlemlerini optimize edin.
Müşteri siparişlerini kusursuz olarak teslim etmek için her stoğun bölge, depo
gözü için gerçek zamanlı miktar bilgisine ulaşın, planlamanızı yönetin.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP ile MPS ve MRP Süreçlerinizi Optimum Düzeye Çıkarın
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP ile üretim süreçleriniz kontrol altına alın. Arz ve kapasite kısıtları dahilinde üretim aşamalarını kontrol edin. Çevik ve karmaşık ortamlarda bile üretim süreçlerini plana göre uygulayın.
Ürün reçeteleri, Yarı mamüller, rotalar, iş merkezleri ve
makine merkezlerini tanımlayın, kapasiteleri belirleyin. Rota üzerinde
kullanılan Makine Merkezlerinde bekleme süreleri, ıskartalar, ayar sürelerini
belirleyin, kapasite planınızı yönetin.
Üretim emirlerinizi hazırlayın, üretime gönderin, satış
siaprişleri, üretim emirleri ve üretim tahminlerini kullanarak MPS ve MRP
süreçlerini otomatikleştirin.
Yorumlar
Yorum Gönder